wtorek, 30 czerwca 2015

Liebster Blog Award


Zostałam nominowana przez Randakselę, której bardzo dziękuję nie sądziłam, że tak wcześnie dostanę taką nominację. 

⋆Twój ulubiony cytat?
Możesz być tylko najlepszą wersją samego siebie, nie kogoś innego. 
⋆Ulubiona książka, którą byś polecił/a?
Podróże Guliwera 
⋆Twój statek rozbił się na bezludnej wyspie. Jakie są trzy rzeczy które ocaliłeś/aś z wraku?
Flet, skrzypce i nożyczki 
⋆Gdybyś mógł/mogła zrobić dzisiaj tylko jedną rzecz co by to było?
Spotkanie z przyjaciółmi na wspólnym ognisku, o zmierzchu nad oceanem....
⋆Jaka piosenka najlepiej Ci się kojarzy?
Here I am - Bryan Adams

⋆Jaką ostatnio nową rzecz zrobiłeś/aś, nauczyłeś/aś się lub spróbowałeś/aś?
Spróbowałam chodzić na rękach ;) mega trudne i w sumie jeszcze tego nie potrafię...
⋆Jeśli jedna z fikcyjnych osób mogła żyć i spotkała cię w realnym życiu , kto by to był? Co byście razem robili?
Tarzan i łazilibyśmy razem po drzewach, od niego można się sporo nauczyć jak przetrwać z dala od cywilizacji co byłoby przydatne w punkcie drugim ;D
⋆Co najbardziej motywuje Cię do działania?
Nadchodzący termin i jeśli robię to dla kogoś mi ważnego
⋆Co Cię dzisiaj spotkało dobrego?
Moja macocha zrobiła ulubione ciasto truskawkowe i je zjadłam ;)
⋆Czym jest dla ciebie wolność?
To bycie tam gdzie się chce, mieszkanie tam gdzie się chce, podróże. Czyli brak przywiązania do konkretnego miejsca. 
⋆Czy jesteś szczęśliwy/a?
Tak, jestem szczęśliwa. Posiadam tak wiele i nie muszę się martwić o jutro. 



Teraz czas na moje pytania:
Czy masz jakąś sentencję, cytat, motto, którymi kierujesz się na co dzień?
⋆Ulubiona książka, którą byś polecił/a?
⋆Twój statek rozbił się na bezludnej wyspie. Jakie są trzy rzeczy które ocaliłeś/aś z wraku?
Jaki był najwyższy szczyt, na który się wspięłaś?
Twój największy projekt podróżny na najbliższe 10 lat?
Jakie nadprzyrodzone umiejętności bohatera książkowego chciałabyś posiadać każdego dnia ? 
Jakie są najczęściej odwiedzane przez Ciebie blogi?
Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem? Jakie są zalety takiego trybu życia?
Za czym z Twojego dzieciństwa najbardziej tęsknisz?
⋆Czy jesteś szczęśliwy/a?


⋆Jaka piosenka najlepiej Ci się kojarzy?

Ja nominuję Aleksandrę Smolską
Prowadzi wspaniałego bloga o swoich górskich wędrówkach.

A tym czasem... Do następnego ;)

3 komentarze:

  1. Mnie też do działania motywuje nadchodzący termin ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja odpowiedź na czwarte pytanie jest niesamowita. Wraz z przeczytaniem wyobraziłem sobie tą sytuację, i muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem tak nie standardowej i niesamowitej odpowiedzi.Gdyby tak dodać jeszcze spadające gwiazdy i lekki wiaterek z morską bryzą, ... to wtedy powstaje miejsce o którym można śnić

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post ! ^^
    Zapraszam również do mnie :
    http://ollivsing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń